Vaše ohlasy
Dobrý den, po pití vašich čajů přítelkyni zmizel polyp na tlustém střevě, lékař jen kroutil hlavou. Slyšela jsem, že dokázaly také zlepšit hladinu železa v krvi nebo odstranit miomy ... S pozdravem
Dobrý večer, vaše produkty z Amalaki, včetně nutričních tyčinek, jsou velmi chutné a těší se velké oblibě i u ostatních lidí. Děkuji mnohokrát,
Čaj ARJUNA mě zachránil. Již nemám příznaky související s nepravidelným srdečním rytmem. Je to opravdu úžasný produkt.
Čaj TRIPHALA na detoxikaci trávicího traktu a čaj KALAMEGHA na játra a žlučník mi pomohly s trávením, vyprazdňováním a celkově se cítím lépe.
Vaše čajíčky jsem pila již jako dospívající žena. První zkušenost s čajem DALCHINI byla neuvěřitelná hlavně v chřipkové sezóně, kdy mi tento čaj doslovně uvolnil dýchací cesty jako zázrak. Později mi byla bohužel diagnostikována borelióza a víte jak to bývá s lékaři (přísné sledování a spousta chemických léčiv, což můj organismus s citlivým trávením dobře nezvládal) a proto jsem s pomocí tinktur na borelku od jiného přírodního výrobce užívala také čaj MANJISHTA. Po roce jak mi diagnostikovali boreliózu doktorka ani specialista infektolog nechápali jak je možné to tak rychle vyléčit. S velkým odhodláním a silou vnitřní energie budu i nadále používat tyto skvělé produkty. ☺ Velké děkuji
Dobrý den, používám vaši zdravotní kůru DETOXIKACE KRVE A POKOŽKY na hemeroidy a je to úžasné. Již po týdnu jsem byla bez obtíží. Teď je to třetí týden, co kůru užívám, a stále ani kapička krve. Zázrak!
Díky vašemu čaji na cukr MAHAPHALA a minimální úpravě jídelníčku jsem snížila cukr v krvi z 18,6 na normál. Vaše čaje jsou úžasné, piji je já, celá moje rodina i moji klienti. Jsem totiž masérka a vaše čaje doporučuji. I od klientů mají 1+ . Pěkný den :-)
Dobrý den, piji čaj APANA, který mi velice pomohl při bolestivé menstruaci. Tabletky jsem zahodila, bolesti zmizely. Děkuji!
Našel jsem čaj TULSI, zmírňuje mou bolest v krku.
Dobrý den, nakupuji již dlouho čaje od Vaší firmy. Nyní k nám jezdí velice šikovná obchodní zástupkyně. Myslím, že se snaží o nabízeném sortimentu poskytnout co nejvíce informací, což dost často u jiných firem nebývá zvykem. Přeji hezký den.